onsdag, december 23, 2009

Ordlös Onsdag - Jul

Ha en fin dag.
Hos Akson hittar du fler bidrag.

10 kommentarer:

Kerstin sa...

Vår fina julgransbelysning får illustrera dagens tema. På varje fäste sitter tre guldfärgade ljus som alla är olika höga.
Jag blir lika glad varje jul över att ta fram den för den är så olik alla andra belysningar.

Maria sa...

Snygga julgransljus!
Önskar Dig en riktigt GOD JUL!

CamillasFoto.se sa...

Verkligen stämmningsfulla julgransljus. Själv föredrar jag att ha riktigt många små små lampor i min gran. Det gnistrar så fint då. Bild kommer på det imorgon i min blogg.

God juL!

Christina, Sweden sa...

Vackert och stämningsfullt!
God Jul och tack för all kommentarar jag fått under året

/christina

Anonym sa...

Hej hej... vill bara önska dig en alldeles underbar jul & ett riktigt gott nytt år! Kram kram.

Eva-Lena Sjösteen sa...

Verkligen en jättevacker belysning, som jag blir lite smått avis på :)

Önskar dig en riktigt God Jul med nära och kära!

Kram E-L

anemonen sa...

Vilken snygg belysning! God Jul

Camilla Alvén sa...

Hej Kerstin!

Vad fint kök du har fått, verkligen stilrent.

Önskar dig och din familj en riktigt God Jul.
Kram

Annika sa...

Önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

Anonym sa...

En riktigt God Jul önskar jag dej.
/Helena