tisdag, juni 08, 2010

Utmaning

Jag har fått en utmaning av Irene på Proforma.
Den går ut på att visa den 10:e bilden man la upp på bloggen.
Min 10:e bild var alldeles jättetråkig, jag sköljde blåbär för att göra sylt.
Så jag väljer att visa den som kom före istället, när de där blåbären plockades.
Här kan ni läsa om vårt äventyr i blåbärsskogen.
Bilden är från den 18 aug 2008, jag var alldeles ny och grön i bloggvärlden och väldigt grön som fotograf.
Nog har jag lärt mig en del under tiden, men ojojoj vad det finns mycket kvar att lära sig om foto. Nu ska jag skicka vidare utmaningen till 5 bloggvänner, som ska plocka fram sin 10:e bild de la upp på sin blogg.
Jag skickar den vidare till:
AKO
Camillas foto
Karins foto
Lissen
Mimmi

1 kommentar:

Karins fotoblogg sa...

Hej Kerstin! Utmaningen är antagen och klar! Lite kul att gå tillbaka i tiden och kika :)
Tänk så sugen jag blev på blåbär och mjölk när jag tittar på din bild!

Ha det gott!