onsdag, mars 10, 2010

Utmärkelse

Nattsyrran har gjort mig riktigt glad och stolt.
Jag har fått denna fina utmärkelse av henne och nu är det meningen att jag ska skicka den vidare till 12 andra bloggare.


De 12 som får den är:
AKO
AnnaKK
Eva-Lenas foto
Filipendula
I fokus
Karins fotoblogg
Kullefotoblogg

Lissento
Mimmis fotosida
Mitt fönster mot skogen
PocoLocoCreativo
Rubinara


Så här går det till.

1. Lägg upp bilden på din blogg
2. Ge utmärkelsen till 12 av dina vänner, länka till dem och tala om för dem att de har fått utmärkelsen i kommentars-fältet på deras sida
3. Länka till den som har givit dig utmärkelsen

Ha en fin kväll.

9 kommentarer:

AKO sa...

Tack! Vad snällt! Jag känner mig inte värd att ta emot någon utmärkelse men blir förstås glad ändå. :)

Anna tassar in.. sa...

Men du...så pass härligt..grattis och ett stort TACK..jag känner mig hedrad och mmm stolt som du...

Eva-Lena Sjösteen sa...

Tack Kerstin, vad glad och stolt jag blir, den värmer!!

Kram E-L

mimmi sa...

Tusen tack :) det värmer mitt hjärta att se att folk tycker jag är värd en award och man blir lite ödmjuk :)
kram :D

LissenTo sa...

Sällar mej till detta härliga tjejgäng och tackar med glädje och lite stolthet
Dessutom GRATTIS till dej Kerstin!
Kram och godnatt!

mimmi sa...

Men kors i taket .. tänk så glömsk man kan vara ;) men jag blev väl så glad att jag inte tänkte alls :)
självklart vill jag ju säga ett STORT grattis till dig och du är VERKLIGEN värd den :D

AnnaKK sa...

Vilken tjusig! Grattis till att Du har fått den och TACK för att du ger den vidare till mej! :-) Den piggade verkligen upp mitt morgoninlägg som mest gick i gråskala. :-D Kikar man ut genom fönstret denna dag (iallafall just nu) så är allt bara grått - och vått... Blä!!! Men jag tyckte ju att jag såg iallafall en liten sol inritad på väderlekskartan igårkväll, så kanske att det blir bättre längre fram på dagen!? Så har det ju faktiskt varit i några dagar nu, så! :-)

Karins fotoblogg sa...

Tack snälla Kerstin! Roligt att du tänkte på mig!

Kram!!!

Karin Wijk sa...

Grattis till utmärkelsen, den är du väl värd! Och TACK !! Jag blir så glad! / KRAM från Karin