måndag, augusti 10, 2009

1-årsjubileum

Tänk vad tiden går fort.
För precis ett år sedan tog jag mina första stapplande steg ut i bloggvärlden.
Hade nyss fått min första digitala systemkamera.
Den har sedan dess följt mig mest överallt.
Många bilder har det blivit och många fler kommer det att bli för jag tycker att det är precis lika roligt idag som för ett år sedan.
Jag har lärt mig mycket men jag har otroligt mycket kvar att lära.
Kameran må ge mig mycket glädje men det gör också de bloggvänner jag har fått.
Så många varma goa själar därute som tittar in och ger mig positiv feedback och som ger tips på hur jag kan förbättra mitt fotande.

Så denna bukett av rosor skickar jag ut till er alla som tack för att ni tittar in till mig och på det sättet håller bloggen vid liv, för tänk vad tråkigt det skulle vara att blogga utan er.

Stor kram till er alla.





Ha det gott därute.

22 kommentarer:

AnnaKK sa...

Ett stort GRATTIS och hoppas att du tänker blogga länge-länge till, Kerstin! :-)

Jag säger precis som du att bloggandet är otroligt lärorikt och utvecklande - inte minst vad det gäller fotointresset. Och så är det ju underbart med alla bloggvänner man får - och goa kommentarer!

Underbara rosor!!! Från egna trädgården? :-)

Susanne sa...

Åhh vilka rosor!! Och ett JätteGrattis till dig!!! Ja, det är som du skriver... Vad skulle man göra utan alla dessa möten i etern med alla fantastiska människor. Och det är en fröjd att följa dina bilder=) Och tack för den utförliga beskrivningen för hur man lägger till namnet så där med Copyright. Fattar precis!
Ha en härlig dag. Kram Susanne

Sarah sa...

Hej Kerstin! Jag är ofta inne här och kika men är ganska dålig på att lämna avtryck =) Ska bättra mig ;) Grattis, ett år går fort. Jag har bloggat några år nu o precis som du skriver så lär man sig jätte mycket plus hittar nya vänner! Kram på dig från Sarah

Tekri sa...

En får verkligen gratulera till ert jubileum. Kan bara hålla med, fortfarande lika kul som när man just hade börjat. Och just fotandet blir man sporrad att lära sig mer och mer när man just får lägga upp bilderna och dela med sig av dom också. Grattis återigen.

mvh// Tekri

Fred sa...

Hej Hjärtat,
Tänk vad snabbt ett år ändå kan rinna undan när man har kul, för det har du ju.
Du har en jättefin blogg, lite avundsjuk är jag trots allt.
Men hur många foton har du nu tagit under detta ditt första år med digitalkamera.....?????

Puss
/Gubben

Anna tassar in.. sa...

Grattis..tänk ja men du visst är lite lite som en extra krydda i livet att blogga..jag tycker jag blir glad av det..och det tror jag du tycker med..kram på dig och lycka till i fortsättningen..

Ninni sa...

Ett jättegrattis! Hoppas du tänker fortsätta länge till:)
För jag kan bara instämma i dina ord. Det är roligt och givande på många sätt. Mitt liv här borta hade då tett sig bra mycket tråkigare utan kontakten med er mina bloggkompisar.
Väldigt vackra rosor, allra helst den sista. Så ovanlig med det rosaröda i centrum.
Må så gott!
Kramar!

Anna of Dallas sa...

Grattis Kerstin,
det är så kul att följa din blogg och se dina bilder.
Och tack för dina kommentarer på min blogg.
Det är jättekul att få kompisar så där över hela världen som man kan följa. Jag tittar in då och då på flera olika bloggar, men har några stycken som jag följer dagligen och din är en av dem. Hoppas att jag får följa dig riktigt länge.

Proforma sa...

Ett jättestort GRATTIS till dig, Kerstin!!!
Jag kan inte annat än att hålla med dig, bloggen ger så mycket, både vänner, inspiration och vad mycket man lär sig också... massor!
Rosorna tas tacksamt emot, vänder här och skickas tillbaka till dig! Ha en riktigt fin kväll!

Kram Irene

Ps. Såg din fjäril, den sorten har jag inte sett här.

Sebastian sa...

Tack så mkt =) Man blir ju lätt så nervös när man ska fota ett så pass viktigt tillfälle.
O bilden på brudnäbben är en klar favorit hos mig. :)

engelsson sa...

Tack gulliga Kerstin för din fina kommentar..det fick mig att må mycket bättre.. Ibland när jag e så trött på värken så får jag för mig att andra oxå upplever min värk som jobbig o besvärande.. Jag har haft ont sen tidiga tonår..prover o röntgen visar inget förutom tre diskbråck i korsryggen..men smärtan sitter i nästan hela kroppen..vissa dagar värre..men oftast så lunkar livet på..kram

engelsson sa...

Glömde ju helt o gratta dig på ettårsdagen..fortsätt så.. du tar så fina bilder..det e alltid lika kul o spännande o kika in hos dig

Lissen sa...

Tror jag har följt dej,nästan sedan du började Kerstin!

Ett stort GRATTIS till dej min vän och jag följer med dej på resan framåt! Visst är det kul med att utvecklas i foton. Sedan är det alldeles underbart att få goa bloggvänner som dej! Kram

hea sa...

Grattis på 1-årsdagen söta du :)
Hoppas vi får många fler år med dina underbara bilder :)
Må så gott!

Karin Wijk sa...

Grattis på ettårsdagen!! Instämmer att det vore tråkigt att blogga om det inte vore för alla bloggvänner man fått med tiden. Så tack själv !!! Det är så roligt att dela sitt intresse med andra och att vi uppmuntrar och kommenterar varandras bilder, vilket leder till inspiration! / Ha det gott och blogga på!!

Malde sa...

Grattis på 1-årsdagen! Fortsätt gärna! Vill se mer av dina bilder.

Vad vore bloggandet utan de vänner man inte kände innan? Inte alls lika roligt, trevligt och lärande!

Vackra rosor är det verkligen!

Må så gott!

Inspirera Mera sa...

Stort grattis i efterskott! Håller med dig att det är roligt att blogga.

Svar: Tack! Jag blev helt paff att jag vann. Lovar att återkomma med bilder på porslinet. Kram Sandra

Speja sa...

Grattis till att du hållit ut så länge;) Och tack för att du visar dina fina bilder och brukar titta in till mig!

Karins fotoblogg sa...

Grattis Kerstin! Ja, tänk vad fort tiden går! Och visst är det roligt att fota?!!

Mycket vackra rosor du visar här. Sen vill jag passa på att tacka för dina fina kommentarer, jag blir så glad för dem :) Själv så har jag varit dålig på att kommentera under sommaren men nu när semestern är över så ska jag bli mer aktiv hoppas jag.

Kram!!

kristina sa...

Haha, du med:)
Ett år, det har gått fort ändå känns det som, kan knappt fatta att allt som hänt faktiskt ligger en tid tillbaka...

Gillade kortet på flaskorna mest nu(några inlägg över).
Har försökt ta kort på ditt sätt, men allt ser ut som blähä:)

Kram

Veronica sa...

Tackar tackar!!!!!
Tack för att du finns!
=)

Jah Hollis sa...

Grattis i efterskott!