torsdag, september 23, 2010

Fotobok

Jag är nog inte ensam om att sitta och fundera på vad man ska göra med alla bilder man tar.
Det lagras mer och mer mappar i datorn som inte görs nåt av. Där finns blommor, höstbilder, snö, små och stora kryp och så barnbarnet förstås.
Det var dags att ta sig i kragen och göra nåt vettigt.
Så jag plockade ihop ett gäng med bilder på den lilla och beställde en fotobok.
En bok fylld av bilder med den goaste lilla unge man kan hitta och eftersom hon är galet förtjust i att titta på sig själv så lär nog boken bli väl tummad.
Boken är på 26 sidor i A4 format, har hård pärm och håller hög kvalité. Färgen i bilderna är bra återgivna så jag är jättenöjd.
Sådär ja, nu har ni fått ett tips på vad ni kan göra med era bilder, nu är det bara att sätta igång. ;)

Boken har jag beställt från Postfoto som ni hittar här.

Ha en fin kväll.

5 kommentarer:

Eva-Lena sa...

Vilket härligt initiativ och vacker idé! Något att absolut ta efter och jag är övertygad om att det blir en uppskattad titt, för den lilla och de stora ;)

Ha en fin kväll/Kram E-L

ormbunke sa...

Det är ett jättebra sätt att spara bilder till ditt barnbarn. Har också tänkt på en fotobok inom något område. Funderar också på bildspel med musik.Ha de gott. Anita

Anonym sa...

Åh, nån gång bara måste jag också göra en fotobok!!!

Jättefin!!! :-)

/AnnaKK

Hampus sa...

hej.. ser jättefin ut!

jag gör fotoböcker av alla mina bilder hos www.solentro.se och håller med dig! vill ha något "riktigt" att bläddra i, inte bara bilder på datorn... men tycker det är för mycket jobb med att framkalla, köpa album, klister, pennor m m... lättare att göra allt digitalt...

Ha de/h

Proforma - Irene sa...

Kanonbra idé! Så ska jag göra med bilderna på barnbarnet, hon fyller ju snart ett år, stora tjejen! :)

Och på tal om stora... så är dom inte det, ungarna som kör gokart! Tuffingar... tänk vad roligt det måste vara att få trycka på gasen! Dom är säkert inte rädda heller som jag skulle varit.
Trevlig helg, Kerstin!
Kram