torsdag, april 08, 2010

"A night at the opera"

Hörni go´vänner!
Nu ska jag ta och ge mig iväg för att möta min bror, för ikväll ska vi gå på Umeå Folkets Hus och se Johan Boding med kör ge föreställningen "A night at the opera".
Hela konserten är en hyllning till gruppen Queen och det mina vänner är min brors absoluta favoritband.
Det ska bli riktigt kul att se och (höra förstås) och jag hoppas att det inte är fotoförbud. ;)
Här kan ni läsa mer om konserten.

Bild lånad från hemsidan "nightofqueen.se".

Önskar er alla en fin kväll, jag tittar in hos er lite senare.

3 kommentarer:

Maria Thorbjörnsson sa...

Lyckliga dej..njut så mycket det bara går..Maria

Proforma- Irene sa...

Vad kul! Älskar sådana föreställningar! Gissar att den är över nu och att du haft en jättefin upplevelse!

Ibland har man tur när man fotar... tänker på din bild med tulpanen med den svarta bakgrunden! Riktigt lyckosam!

Karin Wijk sa...

Hoppas du får en kul kväll..det får du säkert :-) / Kram