måndag, februari 15, 2010

En solig helg

Helgen som gått har bjudit på makalöst vackert väder och bara några få minusgrader.
Tror ni kameran har fått jobba?
Ojojoj, vad vi har haft trevligt jag och Canon.
Dottern gjorde mig sällskap på söndag och då blev det ju dubbelt så roligt.

Bilderna är från samma plats där jag fotade hästen i föregående inlägg och de är som vanligt klickbara.


Vad gör man inte för ett bra foto? Det är bara att krypa i snön.

Dottern fick sig en beundrare, jag tror faktiskt att känslorna var ömsesidiga.

Inte kan man gå förbi en gammal sliten lada med ett rostigt beslag. Klick, klick. :)
Visste ni att istapparna växer uppåt i Norrland? ;)

Sen åktes det skridskor också, inte jag men dottern och hennes sambo.

R tvekar inte att visa sin lite mer feminina sida. :)

Dottern som gjorde en cykelvurpa för något år sedan och fick sig en ordentlig hjärnskakning, har lärt sig av läxan. Nu används hjälm.

Ja det har varit en enormt härlig helg.
Vet ni?
Vi har haft lika bra väder idag. Det bara spritter i kroppen. :)
Hoppas att ni har en fin dag.

7 kommentarer:

ormbunke sa...

Så soliga och glada bilder. Det såg ju litet farligt ut när du stöttar dig mot stolpen. Var det inte ström i ledningen? Ha de gott. Anita

Karin Wijk sa...

Härligt härligt! Tänk att allt känns lite lättare när det blir lite sol. Dina bilder bara osar energi! Och det var något nytt det där med istapparna ;-) / Karin

Proforma sa...

Lika fina bilder igen! Hur gör du för att få sån kanonskärpa? Manuell inställning... för dit har jag inte kommit än med min kamera?
Visst har vi snö kvar, säkert ett par decimeter. Det är helt otroligt, vi som inte haft snö på flera år. Undrar bara hur många växter som överlevt denna bistra vinter!
Ha en lika fin tisdag, Kerstin!
Irene

Camilla Alvén sa...

Vilket härligt vinterväder, det är ju så det ska vara och inte grått och trist som det har varit så många dagar.
Ha det bra
Kram

Maria Thorbjörnsson sa...

Ja vad gör man inte för en bild..ALLT..odlas det istappar hos er..;0)..Glatt o Kallt..Maria

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

Helt underbara bilder! Haha ja vad gör man inte för ett bra foto? Kram :)

Annika sa...

HELT underbara bilder!
Ja, vilken glädje du förmedlar.
Kram!